Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“), registrované pod jménem Veronika Lehmdenová, se sídlem Domanovická 1219, Praha 21 - 19016, Česká republika, identifikační číslo: 10738771, (dále jen Poskytovatel) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi Poskytovatelem a jinou fyzickou osobou (dále jen „Klient“) prostřednictvím internetového obchodu Poskytovatele. Služby jsou prodávajícím nabízeny na webové stránce umístěné na internetové adrese www.lekynestaci.cz a lehmdenova.com (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen "webové rozhraní stránky").

Veškerá prezentace služeb umístěná ve webovém rozhraní stránky je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

1. Poskytované služby

Mezi poskytované produkty a služby, na které se vztahují tyto obchodní podmínky patří:

  • osobní nebo online konzultace

  • RTT terapie

  • Hashimoto mentoring

  • online kurzy, programy a webináře

  • výukové materiály

 

 

Informace o obsahu, délce trvání a ceně jednotlivých služeb jsou uvedeny vždy na webu u příslušného produktu.

2. Objednávka a uzavření smlouvy

Klient objednává přes webové rozhraní odesláním řádně vyplněného elektronického formuláře. Objednávka zahrnuje základní informace o produktu a jeho celkovou cenu.

Při objednávání služby je Klient povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje.Údaje uvedené v objednávce jsou Poskytovatelem považovány za správné. Poskytovatel nenese odpovědnost za nepravdivé, nesprávné či neúplné údaje vyplněné klientem v objednávce.

Potvrzením a odesláním objednávky se zavazujete k platbě, objednávka je závazná. Na zadaný email vám přijde shrnutí objednávky spolu s fakturou, údaji k zaplacení a obchodními podmínkami ve formátu PDF nebo jiném obdobném. Doručením tohoto e-mailu se považuje smlouva mezi Klientem a Poskytovatelem za uzavřenou.

K uzavření smlouvy v případě nedigitálního obsahu dochází v okamžiku závazné objednávky a potvrzení termínu poskytování služeb a to prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.

Poskytovatel má právo odmítnout objednávku bez udání důvodu v případě, že dojde na straně Klienta k porušení zákona, dobrých mravů, či k nekalému jednání směřující k získání informací o konkurenčních službách a produktech.

Poskytovatel neručí za řádné fungování e-mailové schránky Klienta, tudíž smluvní vztah vznikne i v případě, že Klient nezajistí řádné fungování své e-mailové schránky (zejména nedostatek volného místa v e-mailové schránce či doručení e-mailu do kategorie nevyžádaných sdělení). Z uvedených důvodů může Klient zažádat s příslušným odůvodněním o opětovné zaslání e-mailu.

3. Cena a forma úhrady

Cena je uvedena v souhrnu objednávky před odesláním objednávkového formuláře a je tedy cenou konečnou.

V případě zjevné chyby na webu (překlep) nebo obdobné chyby v procesu uzavírání smlouvy není poskytovatel povinen za takovou chybnou cenu Klientovi produkt/službu zpřístupnit a je oprávněn odstoupit od smlouvy.

Ke zpřístupnění produktu/služby dojde až po úplném uhrazení ceny nebo v případě rozložení na splátky nejdříve po úhradě první splátky.

Ke zpřístupnění produktu/služby zdarma dojde nejdříve po uzavření smlouvy.

Pokud nejsou uvedeny na webu, je cena sdělena Klientovi před závazným potvrzením objednávky prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.

Uvedené ceny jsou konečné a zahrnují všechny poplatky. Poskytovatel není plátcem DPH.

Platba probíhá předem bankovním převodem na základě vystavené faktury. Splatnost faktury je 7 kalendářních dnů od data vystavení nebo před začátkem služby/produktu. Platí to datum, které má z těchto možností dřívější splatnost. Datum splatnosti je uvedeno v pokynech k platbě a cena se považuje za uhrazenou v okamžiku připsání příslušné částky na bankovní účet Poskytovatele.

Platba na splátky

Je-li tato možnost na Webu u konkrétního Produktu/služby uvedena, může Klient zvolit platbu Ceny formou splátek. V takovém případě může dojít k navýšení aktuální ceny Produktu/služby uvedené na Webu. Celková cena je v souhrnu Vaší objednávky před jejím odesláním. V případě platby Ceny na splátky se Objednávkou Klient zavazuje zaplatit všechny splátky.

V případě prodlení s úhradou splátky je Poskytovatel oprávněn Klientovi obsah Produktu znepřístupnit až do doby zaplacení příslušné splátky. Tím není dotčena povinnost Klienta zaplatit všechny splátky. Rovněž je Poskytovatel v takovém případě oprávněn Klientovi písemným oznámením celou nezaplacenou část Ceny okamžitě zesplatnit a ke dni uvedenému v tomto oznámení požadovat zaplacení všech zbylých splátek najednou, anebo od Smlouvy odstoupit. Odstoupením od Smlouvy Poskytovateli nevzniká povinnost vrátit Klientovi splátky před odstoupením od Smlouvy zaplacené.

4. Zpřístupnění produktu/služby

Produkt/služba bude Klientovi zpřístupněna dle typu některým z níže uvedených způsobů:

  • zasláním přístupovách údajů k uživatelskému účtu v členské sekci webu

  • zasláním odkazu na e-mail uvedený v objednávce, kde bude možné produkt/službu stáhnout nebo se k ní připojit

  • zasláním dokumentu ve formě .PDF, .mp3 nebo docx na e-mail uvedený v objednávce

 

 

Pokud je na Webu u konkrétního Produktu/služby uveden jiný způsob zpřístupnění obsahu (např. zasláním odkazu na uzavřenou facebookovou skupinu, kde bude digitální obsah sdílen), bude Vám digitální obsah zpřístupněn tímto jiným způsobem.

Produkt/služba bude Klientovi k dispozici po dobu uvedenou u daného produktu/služby na webu a bude zpřístupněn v nejnovější verzi dostupné v čas uzavření smlouvy.

Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu docx, pdf a obdobnými, přehrávání video a audio souborů, dále připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení a funkční e-mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat zprávy (digitální prostředí).

Za propojení digitálního obsahu Produktu s Vaším digitálním prostředím nese odpovědnosti Klient.

5. Autorská práva

Obsah produktu/služby je autorským dílem, jehož autorem jsem Poskytovatel. Obsah je zpřístupněn Klientovi pro jeho osobní potřebu. Není možné jej (ani jakoukoli jeho část), ať už v původní či změněné podobě, bez předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatele dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám.

V případě porušení autorských práv nebo povinnosti mlčenlivosti je Poskytovatel oprávněn digitální obsah Produktu/služby Klientovi znepřístupnit a požadovat náhradu škody, která Poskytovateli v důsledku takového porušení vznikla. Porušení autorských práv je dále postižitelné podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů.

Klient není v žádném případě oprávněn použít nebo reprodukovat postupy, techniky, prezentace, metodologie, precedenty, materiály či know-how, které budou použity v rámci spolupráce s Poskytovatelem (dále též společně „materiály"), pro jinou než osobní potřebu. Klient nesmí použít nebo reprodukovat či zveřejňovat nebo jinak zpřístupnit třetím osobám materiály ani jejich části žádným způsobem, v žádné formě nebo tvaru. V případě porušení tohoto ustanovení, odpovídá Klient Poskytovateli za škodu, která mu tím vznikne v plném rozsahu.

6. Poučení klienta

Poskytovatel poučil Klienta před souhlasem s těmito podmínkami zejména o tom, že péče poskytnutá na základě těchto podmínek není zdravotní službou ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách. Klient bere na vědomí, že Poskytovatel není akreditovaným psychologem, psychoterapeutem a lékařem. Všechny poskytnuté informace, doporučení, používané metody a techniky v žádném případě nenahrazují diagnostiku a individuální konzultaci a léčbu lékařem nebo jiným odborníkem ve zdravotnictví.

Klient byl dále poučen, že pokud se v průběhu poskytování služeb léčí s jakoukoliv psychickou nebo fyzickou nemocí, v žádném případě si bez konzultace s ošetřujícím lékařem nemá upravovat dávku léků ani léky vysazovat. V případě jakýchkoliv pochybností, se Klient zavazuje konzultovat situaci se svým ošetřujícím lékařem.

Klient bere na vědomí, že digitální obsah produktů užívá na vlastní riziko a že závisí pouze na Klientovi, jakým způsobem informace využije a jakých výsledků dosáhnete. Jako Poskytovatel neodpovídám za výsledky Klienta, které v souvislosti s užíváním Produktu/služby zaznamená, ani nenesu odpovědnost za jakoukoli případnou majetkovou či nemajetkovou újmu. Digitální obsah Produktů nenahrazuje zdravotní péči.

Poskytovatel Klienta seznámil, že v souladu se zákonnými požadavky vede záznamy o jemu poskytované péči. Poskytovatel není oprávněna předložit vedené záznamy k nahlédnutí, pořídit z nich výpisy ani opisy nebo jinak předávat informace v záznamech zachycené třetím osobám bez výslovného souhlasu Klienta. Poskytovatel prohlašuje, že při poskytování péče bude zachovávat mlčenlivost vůči třetím stranám, které jí může zprostit jen Klient a nebude informace o Klientovi jakkoli zneužívat.

Klient souhlasí s tím, že pokud se účastní živých běhů kurzů a programů, budou tyto přenosy nahrávané a mohou být sdíleny s třetími osobami. Poskytovatel se zavazuje tak činit v souladu s ochranou klienta a v anonymizované podobě.

7. Práva a povinnosti

Klient je povinen vynaložit úsilí a provést všechny akce a úkoly, na kterých se spolu na konzultačních a mentoringových sezeních s Poskytovatelem dohodne. Pokud klient nebude schopen, nebo nebude moci tyto akce či úkoly splnit, je povinen o tom Poskytovatele neprodleně uvědomit. Pokud Klient bezdůvodně odmítne provádět tyto akce či úkoly, je Poskytovatel oprávněn tuto dohodu ukončit výpovědí.

Poskytovatel dále od Klienta vyžaduje, aby pro úspěšnou spolupráci splnil:

  • Klient je ochotný aplikovat reálné změny a otevřený novým konceptům a strategiím a technikám

  • Klient aktivně a konzistentně aplikuje všechny kroky, na kterých se společně s poskytovatelem shodli v rámci skupinových/individuálních konzultací

  • Klient ke spolupráci přistupuje zodpovědně

  • Klient respektuje osobní hranice poskytovatele

  • Klient je otevřený měnit své myšlenkové vzorce a nastavení

 

 

Terapie, konzultace a mentoringové sezení mohou být osobně, emocionálně a fyzicky náročné. Klient je povinen projevit maximální úsilí a naplánovat všechna sezení v takovém čase, aby byl na vrcholu fyzických, psychických a emocionálních sil a měl nejvhodnější podmínky pro zvládnutí sezení a, bude-li to nutné, je klient povinen podniknout kroky k včasnému přesunutí sezení, pokud se necítí dostatečně dobře.

Pokud se na tom strany vzájemně domluví a za účelem poskytnutí služeb je součástí terapie hypnóza, dává Klient Poskytovateli souhlas k uvedení do hypnózy a prohlašuje, že tak činí na vlastní nebezpečí. Klient bere na vědomí, že Poskytovatel neručí za dosažení požadovaného výsledku. Úspěšnost terapie do velké míry závisí na okolnostech mimo kontrolu Poskytovatele, tj. na vlastní schopnosti a motivaci klienta se změnit. Klient prohlašuje, že v tomto ohledu zbavuje Poskytovatele jakékoliv odpovědnosti a nároků týkajících se jeho psychického a fyzického zdraví, a to po dobu poskytování služeb i po něm, pokud to s poskytováním služeb bude souviset.

Poskytovatel v žádném případě neodpovídá za škodu, či jinou majetkovou či nemajetkovou újmu, která klientovi může vzniknout v důsledku psychického, fyzického nebo emocionálního stresu nebo nepohody (nebo v případě jiné takové podmínky) způsobené přímo nebo nepřímo působením terapie, konzultačního nebo mentoringového sezení. Klient bere na vědomí, že terapie, konzultace a mentoring může být fyzicky a psychicky náročné, a klient prohlašuje, že konzultace, mentoring a veškeré další produkty a služby podstupuje na vlastní riziko a nebezpečí. Pokud by třetí osoba proti Poskytovateli vznesla jakýkoliv nárok na náhradu škody vzniklé v souvislosti s poskytováním produktů a služeb, je klient povinen uhradit Poskytovateli veškeré náklady, které mu s takovým nárokem vzniknou, a to včetně případné náhrady škody.

Poskytovatel neposkytuje žádné záruky, že produkty a služby budou fungovat, výsledky jsou velmi individuální a záleží na mnoha okolnostech, které není možné předem předvídat. Poskytovatel v žádném případě neposkytuje žádné záruky za výsledek, ani za výsledky produktů a služeb neodpovídá.

Klient bere na vědomí, že hypnóza není vhodná pro lidi trpící epilepsií a psychózou (schizofrenie apod.) Uzavřením této smlouvy Klient stvrzuje, že v době RTT sezení (hypnózy) se neléčí s ani jednou zmíněnou nemocí. Pokud by se tak stalo po souhlasu s těmito podmínkami, je Klient povinen o tom Poskytovatele informovat.

Klient prohlašuje, že Poskytovateli sdělil veškeré jemu známé a relevantní informace o jeho zdravotním stavu.

Klient dále bere na vědomí, že RTT sezení nelze podstoupit pod vlivem alkoholu a drog a že audio nahrávku bude poslouchat pouze v klidu, v sedě, nebo leže. Audionahrávka nesmí být za žádných okolností poslouchána při řízení automobilu, obsluze strojů a jakýchkoliv jiných činnostech vyžadujících koncentraci.

Klient tímto dává Poskytovateli souhlas k nahrání audio nahrávky a bere na vědomí, že nahrávka může obsahovat informace sdílené během sezení.

Klient souhlasí s tím, aby Poskytovatel sdílela v anonymizované formě průběh terapie s kolegy, případně jej použila jako příklady při rozhovorech a školeních, a to pod podmínkou, že nebude uvádět jakékoliv informace, které by mohly vést k označení Klienta. Uvádět osobní informace je možné pouze s výslovným písemným souhlasem Klienta.

8. Popis RTT terapie/hypnózy

Techniky používané v rámci RTT/Hypnózy jsou naprosto přirozené, bezpečné a uklidňující. Klient je během Sezení při vědomí a má kontrolu nad svými myšlenkami a tělem. RTT/Hypnóza navozuje pocit hluboké relaxace. Během Sezení je Klient pomocí regrese vrácen zpět, obvykle do raného dětství, za účelem zjištění příčiny jeho stávajících obtíží. Za účelem prohloubení hypnózy Poskytovatel v některých případech v průběhu sezení využívá dotyku na rukou a hlavě Klienta.

Cílem RTT je za pomoci nejrůznějších technik porozumět, jak potíže Klienta vznikly, a Klient činí ve spolupráci s Poskytovatelem kroky k nápravě. Nedílnou součástí RTT/Hypnózy je poslech audio nahrávky, která je vytvořena Poskytovatelem na základě absolvovaného sezení. Nahrávka je určena pouze pro osobní použití Klienta, a to k poslechu po dobu nejméně 21-30 dní nebo dle dohody. Na nahrávku se vztahuje autorské právo a Klient nesmí nahrávku bez souhlasu Poskytovatele kopírovat a jakkoliv šířit.

Samotná terapie negarantuje dosažení požadovaných výsledků. Klient musí na změně pracovat, být otevřený a motivovaný. Klient bere na vědomí, že výsledek terapie je mimo jiné závislý na jeho plné spolupráci a dodržování doporučených opatření včetně poslouchání audio nahrávky po dobu 21-30 dní.

9. Zrušení konzultace, odhlášení se z kurzů, odstoupení od smlouvy

Termín konzultace/terapie a mentoringu je možné bezplatně změnit s předstihem alespoň 48 hodin.

Pokud termín konzultace/terapie a mentoringu změníte nebo zrušíte méně než 48 hodin předem, zavazujete se uhradit storno poplatek ve výši 50 % ceny. V případě, že se jedná o předplacenou konzultaci v rámci balíčku několika konzultací, nevzniká v tomto případě nárok na náhradu a terapie/konzultace a mentoring propadá. Pokud klient zruší více jak 3 konzultace v rámci dlouhodobé spolupráce je Poskytovatel oprávněn smlouvu ukončit.

Z kurzu (programu, webináře) konaného v reálném čase je možné se bezplatně odhlásit s předstihem alespoň 48 hodin. Pokud Klient zaplatil kurzovné, bude mu do 10 dnů vrácena částka na účet.

Pokud se Klient z kurzu odhlásí méně než 48 hodin předem nebo se kurzu nezúčastní, tak nemá nárok na vrácení kurzovného (Poskytovatel účtuje storno poplatek ve výši 100 % ceny).

Od smlouvy o poskytnutí služby můžete odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od jejího uzavření, pokud nejde o některý z níže uvedených případů.

Od smlouvy o poskytnutí konzultace/terpaie/mentoringu nebo kurzu/programu/webináře konaného v reálném čase můžete odstoupit pouze do 48 hodin před termínem jejich konání.

U předtočených kurzů nebo záznamů z proběhlých kurzů nemá Klient od okamžiku zpřístupnění videa právo od smlouvy odstoupit.

Poskytovatel má právo odstoupit od Smlouvy také z důvodu nenaplnění minimální kapacity přihlášených uživatelů nebo z jiných vážných důvodů. V takovém případě bude Klientovi vrácena cena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Cena bude klientovi vrácena na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nedohodne-li se s Poskytovatelem výslovně jinak.

Poskytovatel má právo odstoupit od smlouvy v případě nemožnosti plnění, a to zejména v případech nemožnosti splnění požadavků ze strany Klienta nebo pokud Poskytovatel zjistí, že jednání Klienta směřuje pouze k získání informací o konkurenčních službách a produktech.

Poskytovatel je oprávněn tuto dohodu ukončit písemnou výpovědí, v případě, že:

  • Klient nebude naplňovat nebo dodržovat podmínky této dohody a nenapraví takové porušení do 5ti pracovních dní ode dne, kdy Poskytovatel Klientovi oznámí, že je potřebné provést nápravu některého nedostatku,

  • Klient nesplní nebo nedodrží jakoukoli z podmínek této dohody a již není možná náprava,

  • Platba za produkt/službu nebude před zahájením připsána na stanovený účet, pokud se smluvní strany nedohodly jinak

 

10. Reklamace

Pokud jste nebyli s některou službou spokojeni, napište ohledně důvodů své nespokojenosti na veronika@lehmdenova.cz. Na Vaši stížnost se pokusíme reagovat co nejdříve, nejpozději pak do 14 dnů.

Pokud Poskytovatel shledá, že nenaplnil legitimní očekávání, poskytne Klientovi přiměřenou slevu, a to až do výše 100 % uhrazené ceny.

11. Zpracování osobních údajů

Klient souhlasem s těmito podmínkami uděluje souhlas, aby Poskytovatel ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), (dále jen „Nařízení“) zpracovával a uchovával osobní údaje, včetně údajů o jeho zdravotním stavu v takovém rozsahu, jak je poskytne v rámci těchto podmínek nebo na základě ní, pro účely řádného plnění těchto podmínek a pro účely evidence Klientů. Osobní údaje budou zpracovávány v manuálně i automatizovaně vedené databázi Poskytovatelem, případně zpracovatelem, se kterým správce uzavře smlouvu.

Osobní údaje budou zpřístupněny pouze Poskytovateli, popř. dalším poskytovatelům zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době Poskytovatel nevyužívá.

Klient bere na vědomí, že podle Nařízení má právo vzít souhlas kdykoliv zpět, požadovat informaci, jaké Poskytovatel osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování, požadovat výmaz těchto osobních údajů, podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

12. Závěrečná ustanovení

Strany si souhlasem s těmito podmínkami sjednávají, že rozhodným právem pro veškeré vzájemné vztahy mající původ v těchto podmínkách bude právní řád České republiky.

Strany se zavazují, že veškeré případné spory plynoucí z těchto podmínek se budou snažit vyřešit smírným způsobem. V případě, že smírné řešení nebude možné, budou spory řešeny soudně prostřednictvím věcně a místně příslušného soudu České republiky.

Vztahy stran těmito podmínkami výslovně neupravené se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zejména ustanoveními § 2636 a násl. o péči o zdraví.

Souhlas s těmito podmínka Klient dává na dobu neurčitou.

Poskytovatel není ve vztahu ke Klientovi vázán žádnými kodexy chování související s odětvím podnikání ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

Tyto podmínky jsou platné a účinné ode dne, kdy byl s nimi udělen souhlas.

Strany prohlašují, že si podmínky před jejím souhlasem přečetly, že rozumí jejímu obsahu a že vyjadřuje jejich úplnou, svobodnou a vážnou vůli. Strany dále prohlašují, že neudělují souhlas s těmito podmínkami v tísni za nápadně nevýhodných okolností.

Souhlas s těmito podmínkami Klient uděluje na celou dobu spolupráce s Poskytovatelem.

Tyto podmínky je Poskytovatel oprávněn jednostranně měnit. Pro Klienta platí text obchodních podmínek účinný k datu Vaší Objednávky.

Jsou-li nebo stanou-li se jednotlivá ustanovení Obchodních podmínek neplatná a / nebo neúčinná, nemá to za následek neplatnost a / nebo neúčinnost celé Smlouvy. Smluvní strany se v takovém případě zavazují, že místo neplatných a / nebo neúčinných ustanovení sjednají takovou úpravu, která se hospodářsky co nejvíce přiblíží účelu, který sledovalo neplatné a / nebo neúčinné ustanovení.